X Uyarı

Sıkça Sorulan Sorular

Tümü
SİPARİŞ
HESAPLARIM
ÖDEME
İADE VE GERİ GÖNDERİM İŞLEMLERİ

Sipariş vermek istediğim il ve/veya ilçeyi göremiyorum?

Aygaz Online Satış Sistemi üzerinden online hizmet veren bayilerimize sipariş verilebilmektedir. Web sitemiz üzerinde sipariş vermek istediğiniz lokasyon bulunmuyorsa, İletişim Hattı’mız üzerinden siparişinizi verebilirsiniz.

Teslimat esnasında teslimat fişini imzalamalı mıyım?

Ürünün teslim edildiğine yönelik olarak yetkili bayimiz tarafından hazırlanan teslimat fişinin imzalanması gerekmektedir.

Siparişlerim kimin tarafından teslim edilecek?

Siparişleriniz, size en yakın yetkili Aygaz bayimiz tarafından teslim edilecektir.

Farklı bir teslimat adresi ekleyebilir miyim?

Yeni bir teslimat adresi tanımlayabilirsiniz. ‘’Adreslerim’’ başlığından kayıtlı teslimat adreslerinizi görüntüleyebilir ve ‘Yeni Adres Ekle’ seçeneği ile teslimat adresi ekleyebilirsiniz.

Teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

Teslimat adreslerinizdeki değişiklikleri siparişinizi tamamlamadan önce “Hesabım” menüsündeki “Adreslerim” başlığından yapabilirsiniz. Bu değişiklik, ödeme yapıldıktan ve sipariş tamamlandıktan sonra yapılamamaktadır.

Siparişime ürün ekleyebilir miyim?

Siparişiniz henüz tamamlanmadıysa, sepetinize ürün ekleyebilirsiniz. Sipariş tamamlandıktan sonra sepetinize ekleyeceğiniz ürünler yeni bir sipariş olarak kabul edilir. Bu doğrultuda yeni bir sipariş oluşturarak alışverişinize devam edebilirsiniz.

Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Siparişinizin durumunu “Hesabım” menüsündeki “Siparişlerim” başlığı altından ya da 444 4 999 numaralı İletişim Hattı’mızı arayarak takip edebilirsiniz.

Nasıl sipariş verebilirim?

Satın almak istediğiniz ürünü “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak alışveriş sepetinize ekleyiniz. Almak istediğiniz tüm ürünleri bu şekilde alışveriş sepetinize ekledikten sonra, yine sağ üst köşede yer alan “Sepetim” bağlantısına tıklayınız. Sonrasında sitemize üye olarak ve gerekli bilgileri doldurarak alışveriş işlemlerine devam ediniz. Teslimatın yapılacağı adres bilgilerini giriniz. Ödemenizi kredi kartı ile yapabilirsiniz. Siparişiniz tamamlandığında sistemde kayıtlı olan cep telefonunuza bilgilendirme SMS’i gönderilir. Eğer bu SMS’i almazsanız 444 4 999 numaralı İletişim Hattı’mızı arayarak siparişinizi teyit edebilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Web sitemizdeki Üye Girişi sayfasında bulunan “Şifremi Unuttum” seçeneğine tıklayınız. Sistemimizde bulunan cep telefonu numaranızı giriniz ve SMS gönder butonuna basıniz. Gelen doğrulama SMS’i ile yeni bir şifre belirleyebilirsiniz.

Üye bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üyelik bilgilerinizi “Hesabım” kısmındaki “Üyelik Bilgilerim” bölümünden güncelleyebilirsiniz.

Kayıtlı adres bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Kayıtlı adres bilgilerinizi “Hesabım” kısmındaki “Adreslerim” bölümünden değiştirebilirsiniz.

Sipariş işlemi esnasında neden T.C kimlik numarası girme zorunluluğu var?

9/8/2006 tarihli, 26274 sayılı Resmî Gazete'de tebliğ edildiği üzere 1/1/2007 tarihinde itibaren gerçek kişilere kesilen faturalarda T.C. kimlik numarası yazma zorunluluğu getirilmiştir. Kişisel bilgilerinizin güvenliğiyle ilgili açıklamalar “Gizlilik Politikası” sayfamızda detaylı olarak yer almaktadır.

Nasıl üye olurum?

Web sitemize üye olmak için sağ üst köşede bulunan “Üye Ol” bağlantısına tıklayınız. Önünüze gelecek olan ekrandan “Üye Olmak İstiyorum” butonuna tıklayınız. Adımları takip ederek zorunlu alanları eksiksiz doldurduktan sonra “Kaydet” butonuna basarak ilerleyiniz. Bu aşamadan sonra girdiğiniz cep telefonu numarasına bir aktivasyon SMS’i gönderilecektir.
SMS ile gelen aktivasyon numarasını girerek üyeliğinizi onaylayınız. Bu işlemden sonra web sitemizin sağ üst köşesinde bulunan “Üye ol/Giriş yap” bağlantısına tıklayarak cep telefon numaranız ve şifrenizle giriş yapabilirsiniz. Şifreniz Güvenlik Standartları gereğince en az 1 büyük harf, 1 küçük harf, 1 rakam içermeli ve en az 8 karakter olmalıdır.

Alışverişlerde taksit yapıyor musunuz?

Dönemsel olarak yapılan Kredi kartı kampanyalarında taksit imkanlarından yararlanabilirsiniz. Eğer herhangi bir kampanya dönemi belirtilmemişse, kredi kartınızla yapacağınız işlem tek çekim olarak gerçekleşecektir. YKB kredi kartlarına, 50 TL ve üstü alışverişlerde 2 taksit imkanımız bulunmaktadır. Alışveriş sepetinizde su bulunması halinde yasa gereği taksit uygulanamamaktadır.

Sipariş tamamlandığında ürün bedeli kredi kartına hemen yansıyor mu?

Siparişinizin onaylanmasından sonra alışveriş bedeli, aynı gün içinde yapılan satış işlemleri grup kapaması yapıldığı takdirde (1) iş günü içinde kredi kartınıza yansıyacaktır.

Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

Web sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişlerde kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz.p>

Satın aldığım ürünü değiştirmek istiyorum, ne yapabilirim?

Teslim alınan tüplügaz ürünleri ve su değiştirilememektedir. Dedantör ve hortum değiştirme taleplerinizi İletişim Hattı’mızı arayarak iletebilirsiniz.

İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

İade talebiniz onaylandığında, iade bedeliniz otomatik olarak alışverişin yapıldığı kredi kartına 14 gün içinde iade edilir.

Aldığım ürünü iade edebilir miyim?

Teslim alınan tüplügaz ürünleri ve su iade edilememektedir. Dedantör ve hortumlar kullanılmamış ve kutusu/paketi açılmamış olması koşulu ile 14 gün içinde tarafımıza cayma hakkınızı kullanacağınıza ilişkin bildiriminizi iletmeniz gerekmektedir. Tarafımıza cayma hakkınızı kullanacağınıza ilişkin bildiriminizi yönelttiğiniz tarihten itibaren 10 (on) gün içinde ürünü geri göndermeniz gerekmektedir
İade işlemleri konusunda detaylı bilgi almak için 444 4 999 numaralı iletişim hattını arayabilirsiniz.

İptal işlemini nasıl yapabilirim?

İptal işlemleri sipariş teslim edilinceye kadar, sistem üzerinde ‘Siparişlerim’ bölümünden yapılabilmektedir.

E-Bülten için tıklayın